Přihlásit
: [1] 2 3
   |   
: NTFS  ( 10586 )
Guest
« : October 26, 2007, 12:16:32 »

Ahoj, jsem linuxový začátečník a chtěl bych se zepta jestli Mengriva podporuje NTFS, diky za odpovědi
Michal Jiráček
Full Member

: 116

« #1 : October 26, 2007, 12:29:38 »

Cteni i zapis, pokud myslite Mandrivu
Ivan Bibr
Administrator
Hero Member

: 3 298

« #2 : October 26, 2007, 12:34:56 »

Jen doplním, že přímo ve standardní  instalaci je to až od verze 2008 a musí se to explicitně povolit.

Předtím se to muselo řešit ručně, ale šlo to taky...

Guest
« #3 : October 26, 2007, 13:37:05 »

Možná to zní divně, ale co znamená explicitně? děkuji
alda81
Hero Member

: 2 621

alda81@jabber.cz

« #4 : October 26, 2007, 14:11:50 »

:-D

a co takhle zkusit strýčka googla?
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=explicitn%C3%AD&btnG=Hledat&lr=

explicitní = opak implicitní
explicitně povolit - výslovně povolit

Na zmrdy, wohnouty a ichtyly nereaguju - někdy se ale neudržím a udělám vyjímku.

Na každé prase se vaří voda a čím větší prase, tím větší kotel. (lidová moudrost)
Guest
« #5 : October 26, 2007, 14:31:49 »

No, já jsem spíš myslel, kde se to dá povolit, než přesně , co ten název znamená:
alda81
Hero Member

alda81@jabber.cz

« #6 : October 26, 2007, 15:18:57 »

opět strýček google našel  - asi šestý odkaz po zadání spojení ntfs mandriva 2008

http://wiki.mandriva.com/en/Releases/Mandriva/2008.0/Notes#NTFS_write_support

Na zmrdy, wohnouty a ichtyly nereaguju - někdy se ale neudržím a udělám vyjímku.

Na každé prase se vaří voda a čím větší prase, tím větší kotel. (lidová moudrost)
Guest
« #7 : October 26, 2007, 15:32:56 »

Děkuji za pomoc, pochopil jsem. Příště budu víc hledat.
Guest
« #8 : November 08, 2007, 21:28:55 »

OK, takze pri spusteni ./configure posledniho ntfs-3g to pise
configure:3057: error: no acceptable C compiler found in $PATH

Docetl sem se na strankach ntfs-3g, ze to potrebuje jeste nejake FUSE tools, ty pri instalaci to same? Wo co go??